domingo, 20 de diciembre de 2009

El lunes entrevistamos a Mª Ester Ibeas, apicultora en producción ecológica, Onda Peñes 107.7 /107.2 F.M

LOGO: A. Gaxarte........................................FOTO : Abeja libando

Este lunes 21 de diciembre, a las diez y media de la mañana, la Asociación de Vecinos de Candás, les invitamos al programa de radio "El Café de L´Atalaya".

En esta ocasión compartiremos el café con Mª Ester Ibeas Torres , y a lo largo de una hora, charlaremos sobre el mundo de las abejas y la apicultura en producción ecológica

La entrevista será en directo a través de Onda Peñes, 107.7 / 107.2 de la frecuencia modulada y
http://www.gaxarte.com en Internet. Los oyentes podrán participar: Llamando al teléfono del programa 985 88 26 26. Dejando un mensaje voz en el contestador 806 31 76 59.


+PINCHE Para escuchar la entrevista en directo

2 comentarios:

abeyeru dijo...

L'apicultura ye un oficiu con muncha tradición n'Asturies que corre peligru seriu de desaparición xunto cola abeya.
N'Asturies necesitamos del modelo tradicional de apicultura; apicultura estante -que nun se mueva- y pequeños colmenares peñeraos per tol territoriu. Ensin esti modelu les especies silvestres queden ensin polinizar y nun hai frutos p'alimentar a los animales.
La producción tradicional n'Asturies nun tien nada que envidiar a la ecolóxica. La calidá del miel asturiano tradicional iguala a cualquier miel de producción ecolóxico.
Si n'Asturies el gobiernu del principáu ficiera un apuesta decidida pola apicultura tradicional, seríamos referentes a nivel nacional en producción de miel de calidá.
Hai que recuperar la figura del ABEYERU, como un oficiu tradicional respetuosu col mediu ambiente y como alternativa de futuro pa la xente mozo n'Asturies.

Asociación Vecinal de Candás dijo...

Gracies por el comentario. Creemos que es muy acertado lo que nos comentas y estamos de acuerdo contigo. Oí, y si no ye así dímelo, que si se acabasen "les abeyes" al planeta le quedaría poco, por ello nos podemos imaginar la importancia que tienen para nosotros.